Rogier Thewessen winnaar LOEY Award 2013
5 september 2013

StudentenWerk’s Rogier Thewessen is uitgeroepen als winnaar van de LOEY Award 2013 (Leading Online Entrepreneur of the Year). Juryvoorzitter Reinout Oerlemans maakte dit woensdagavond bekend in het Rijksmuseum in Amsterdam. Valentijn Bras van Scoupy werd de gelukkige winnaar van de LOEY Starters Award.

De LOEY Awards zijn onafhankelijke prijzen voor de beste ondernemers in de Nederlandse online industrie. De jury, bestaande uit Reinout Oerlemans, Michiel Mol, Pieter Zwart, Willem Sijthoff, Hans Biesheuvel en Peter Driessen, heeft de winnaars op basis van innovatie, passie, resultaten, voorbeeldfunctie en inzet voor de online branche geselecteerd. Michiel van Schooten was een van de leden van het expertpanel.

“Nederland heeft veel innovatieve, veelbelovende, online entrepreneurs. We zijn de LOEY Awards gestard om hen een platform te bieden voor het delen van kennis en ervaring. Daarnaast hopen we op deze manier anderen aan te moedigen een eigen online onderneming te starten. We zijn ook erg trots dat Rogier Thewessen en Valentijn Bras dit jaar de winnaars zijn”, aldus Heleen van Oord, zakenvrouw van het jaar 2013.
Genomineerd voor de LOEY Award waren: Janneke Niessen van Improve Digital, Brand New Day CEO Kalo Bagijn en Rogier Thewessen van StudentenWerk. Voor de LOEY Starters Award waren Steijn Pelle van Pelliano, SnappCar oprichter Victor van Tol en Valentijn Bras van Scoupy de kansrijke ondernemers.