Luc Habets genomineerd voor 'Best M&A Lawyer Midmarket'
13 november 2012

De genomineerden voor de M&A Awards 2012 zijn bekend. Een grote groep senior professionals en industry leaders bracht dit jaar een stem uit. Luc Habets is voor de zesde keer genomineerd voor 'Best M&A Lawyer Mid Market'.

Op 13 december is Hotel Krasnapolsky het toneel van de M&A Awards 2012, georganiseerd door Alex van Groningen BV. Ondanks de sombere economische berichten zijn er in Nederland wel mooie M&A deals gesloten, vindt M&A Community manager Michiel Rohlof:  “Alleen de echte top in M&A, corporate finance en private equity wist het afgelopen jaar te excelleren. Terwijl wereldwijd de M&A markt daalt vonden enkele internationale strategen en private equity investeerders hun weg naar het Nederlandse bedrijfsleven. Onder zulke omstandigheden zijn er creatieve oplossingen nodig om goede deals te doen. Dat kan alleen de echte top. Zij zijn Hollands glorie in M&A en behoren tot de genomineerden van 2012.”